خرید پستی پمپ گالن آب برقی | MXFORUM خرید کالا

پمپ گالن آب برقی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی

پمپ اتوماتیک گالن آب برقی

 

پمپ اتوماتیک گالن آب وسیله ای است که بر روی گالن های بزرگ آب معدنی نصب می شود و بدون نیاز به بلند کردن گالن می توانید به آسانی از آن آب بردارید و نیازی به قرار دادن گالن بر روی دستگاه آب سرد کن نیست.این پمپ بر خلاف پمپ های دستی نیازی به زور برای فشار دادن پمپ و کشیدن آب ندارد فقط کافیست دکمه روی پمپ را به آرامی فشار دهید و آب مورد نیاز خود را از گالن خارج نمایید ازین جهت قابل استفاده ی راحت حتی کودکانتان نیز میباشد.

 

 

پمپ اتوماتیک گالن آب در منزل ، محل کار ، مدرسه ، کارخانه ، نمایشگاه ,پیک نیک و ... قابل استفاده می باشد. استفاده آسان ، مقرون به صرفه بودن و نصب راحت از ویژگی های مهم پمپ اتوماتیک گالن می باشد. همچنین این وسیله بر روی تمامی گالن های آب معدنی استاندارد قابل نصب است. استفاده آسان و بهداشتی ، مقرون به صرفه بودن و نصب راحت از ویژگی های اصلی پمپ اتوماتیک گالن می باشد.

 

 

فقط کافیست لوله ی استخراج را به زیر پمپ متصل کرده و درون گالن آب قرار دهید. سپس ضامن پمپ را چندبار فشار دهید تا آب معدنی به آسانی از گالن خارج شود. همچنین این پمپ همچون درپوشی مانع وارد شدن حشرات و گرد و غبار به داخل گالن می شود که خصوصا در پیک نیک ها کاربرد فوق العاده ای دارد که به دلیل آشامیدن آب تمیز و به راحتی در درسترس همه حتی کاربری آسان برای کودکان لذت پیک نیک را دو چندان میکند.

 

 

این پمپ دستی به وسیله ی کابل usb شارژ شده و دارای باتری قابل شارژ مجدد می باشد.در حالت فول شارژ 3 الی 4 روز و یا به اندازه ی پمپ 5 الی 6 گالن آب قابلیت استفاده دارد.این پمپ زیبا برای تمامی گالن های دارای سایز استاندارد قابل نصب بوده و به دلیل ظاهر مدرن و شیک در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری بین صاحبان شرکت ها و فروشگاه ها پیدا کرده است.شلنگ آبکشی پمپ ساخته شده از مواد درجه یک bpa free و دوستدار بدن انسان می باشد.

 

 

ویژگی ها و مشخصات کلی پمپ اتوماتیک گالن:

طراحی ساده و کاربردی

ظاهری شیک و مدرن

قابل شارژ با سیم usb

مقرون به صرفه

نصب راحت

استفاده آسان و بهداشتی

قابل نصب بر روی تمامی گالن های آب معدنی استاندارد

مناسب برای استفاده در محل کار ، منزل ، کارخانه ، نمایشگاه و . . .

ارتفاع لوله استخراج : 34cm

بدون نیاز به دستگاه آب سردکن

بدون نیاز به فشار دستی تنها با فشردن دکمه

 

قیمت این محصول 250000 تومان



قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی