خرید پستی رینگ لایت TIKTOK با قابلیت تنظیم نور | MXFORUM خرید کالا

رینگ لایت TIKTOK با قابلیت تنظیم نور
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 550,000  تومان
خرید پستی

رینگ لایت TIKTOK با قابلیت تنظیم نور و بسیار کم مصرف

رینگ لایت ارزان

با گسترش فضای مجازی و ظهور وبسایت ها و اپلیکیشنی هایی نظیر یوتوب ، اینستاگرام ، تیک تاک و ... تولید محتوای به صورت تصویری هم شکل تازه ای به خود گرفته است. در این میان با پدیده ای به نام ولاگر ها رو به رو شده ایم که بعضا از تجهیزاتی برای ساخت ویدیو های خود استفاده میکنند که تا چندی قبل فقط برای تولید پروژه های حرفه ای سینمایی کاربرد داشت.

رینگ لایت تیک تاک

مهم ترین پیش نیاز تولید یک ویدیوی با کیفیت و حرفه ای داشتن نور مناسب است. رینگ لایت ها هم که تا سال های نه چندان دور فقط در استودیو های حرفه ای عکاسی یا همان آتلیه ها به چشم میخوردند ، در حال حاضر تبدیل به یکی از مهم ترین ابزار های تولید یک محتوای مناسب تصویری تبدیل شده اند. اما معمولا برای تهیه آنها باید هزینه های بسیار زیادی را متحمل میشدید اما این مشکل هم با محصولی که امروز معرفی میکنیم به فراموشی سپرده خواهد شد!

رینگ لایت سلفی

این رینگ لایت در عین کیفیت بالای ساخت کاملا مقرون به صرفه نیز می باشد. از دیگر امکانات این محصول میتوان به دارا بودن سه نوع نور سفید یا مهتابی ، نور گرم یا نور روز و نور نرم و شفاف است که آن را برای استفاده های مختلفی مثل تماس های تصویری ، ساخت ویدیو های آموزشی مانند آموزش آرایش و ... تبدیل به انتخاب مناسبی میکند.

رینگ لایت

قطر این محصول برابر با 26 سانتیمتر و به عبارتی اندازه آن  است و از پایه قابل تنظیم از ارتفاع 70 تا 210 سانتیمتر بهره میبرد. در مرکز این رینگ لایت یک هولدر گوشی تعبیه شده که نور از بهترین زاویه ممکن به تصویر بتابد و سایه و تیرگی در تصویر دیده نشود. از حالت نور beauty light برخوردار است که باعث میشود نور به نرمی بر صورت شخصی که در مقابل دوربین قرار میگیرد بتابد. جنس این محصول از ترکیب آلومینیوم و پلی کربنات است که موجب راحتی در حمل و نقل به دلیل وزن کم آن میشود و در عین پرنور بودن فقط 10 وات انرژی مصرف میکند.

قیمت این محصول 550000 تومان

 


قیمت : 550,000  تومان
خرید پستی