خرید پستی پرزگیر ژله ای Goodwill | MXFORUM خرید کالا

پرزگیر ژله ای Goodwill
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

پرزگیر ژله ای Goodwill

چسبیدن پرز به لباس‌ها به‌ویژه در پارچه‌های پشمی، نخی و مخملی مشکل رایجی است که ظاهر لباس‌ها را نامرتب نشان می‌دهد. این پرزها از الیاف جدا شده و یا ذرات محیطی مانند گردوغبار و یا موی حیوانات خانگی هستند که به سطح پارچه می‌چسبند. برای رفع این مشکل می‌توان از پرزگیر های متنوع، نوار چسب، یا برس‌های مخصوص استفاده کرد که هر کدام دردسرهای مخصوص خود را دارند.

پرزگیر لباس مدل HR001 یک ابزار کاربردی برای حذف پرز، مو و گردوغبار از سطوح مختلف پارچه است. این محصول از جنس ژله‌ای ساخته شده که به‌راحتی ذرات را جذب می‌کند و قابلیت شست‌وشوی مکرر دارد. استفاده از این پرزگیر بسیار ساده است و بدون نیاز به برق یا باتری می‌تواند بارها مورد استفاده قرار گیرد. مناسب برای استفاده روی لباس‌ها، مبلمان و سایر سطوح پارچه‌ای بوده و به دلیل طراحی کوچک و سبک، حمل آن نیز آسان است.

این محصول دارای ابعاد 9x9x2.5 سانتی‌متر و وزنی معادل 80 گرم است و از جنس سیلیکون و به شکل ژله‌ای ساخته شده و برای از بین بردن پرز، مو و گردوغبار از سطوح مختلف پارچه‌ای مناسب است. به‌دلیل قابلیت شستشو و استفاده چندباره، این پرزگیر ابزاری کارآمد و اقتصادی برای تمیز کردن لباس‌ها و سطوح پارچه‌ای دیگر محسوب می‌شود.

قیمت این محصول 40000تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی