خرید پستی ظرف نگهدارنده هوبی لایف | MXFORUM خرید کالا

ظرف نگهدارنده هوبی لایف
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی

ظرف نگهدارنده هوبی لایف

زمانیکه می خواهید مواد غذایی که حاضرکرده اید را در یخچال بگذارید و مدتی بعد آن را مصرف کنید یا اگر بخواهید مقداری خوراکی را به بیرون از خانه همراهتان ببرید و میخواهید غذای شما در این حین تازه بماند و آلودگی روی آن ننشیند بهترین گزینه استفاده از ظروف در دار می باشد. اما همه ظروف در دار نگهدارنده ، بهداشتی نیستن و باید در انتخاب ظروف دقت کنید که از چه ترکیباتی ساخته شده اند و مطمئن شوید که برای سلامتی ضرری نداشته باشند.

ظرف نگهدارنده هوبی لایف با جنس پلاستیکی سالم ، بهداشتی و مقاومی که دارد علاوه بر اینکه برای سلامتی ضرری ایجاد نمی کند؛ می توان از آن در فریزر و مایکروفر استفاده کرد. دربرابر حرارت مقاوم است و دارای 3 جایگاه برای دسته بندی شدن مواد غذایی می باشد. حجم این ظرف 2لیتر است و به راحتی مقادیر زیادی از مواد غذایی در آن جای می گیرد. این ظرف در انواع رنگ ها تولید و عرضه شده است. فاقد ماده مضر BPA بیسنفول آ می باشد. این ماده در بسیاری از ظروف پلاستیکی وجود دارد و باعث مشکلات هورمونی در بدن افراد به ویژه نوزادان می شود. بنابراین استفاده از این ظرف کاملا سالم است. ظرف هوبی لایف مناسب جهت استفاده در محیط کار،مدرسه ،خانه می باشد و شما میتوانید غذای خود را در آن تفکیک کنید و به راحتی مصرف کنید‌.

ابعاد این ظرف 24X15.5X5 و وزن آن 160 گرم می باشد. این ظرف به صورت تکی عرضه می شود. قابلیت شستشو در ظرفشویی را دارد. در نتیجه با تهیه این ظرف تمام محصولات موجود در یخچال یا فریزر را به راحت ترین و سالم ترین روش دسته بندی کنید و به مواد غذایی دسترسی پیداکنید. همچنین به علت فقدان مواد مضر در ترکیبات این ظرف، شما می توانید خوراکی های فرزندتان را درون این ظرف قرار دهید. با درپوش محکمی که دارد مانع ریختن مواد موجود می شود و در اثر افتادن یا تکان خوردن مواد غذایی درون آن حفظ می شود.

قیمت این محصول60000 تومان



قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی